jobb
-
Klockan 20.30….
Allvarliga och tråkiga diskussioner under en del av kvällens stickjunta… Continue reading
-
Amatörer?! Jo, jag tackar jag!
En kort recension av gårdagens fantastiska underhållning. Continue reading
-
Skurat så det glänser ( och ryggen är trött)
Ett år senare och dags för finputs. Continue reading
-
Blommor, blader och…garn!
En oväntad, glädjande gest… Continue reading
-
Lördagsbesvikelse= (Hämt)pizza lördag
När lördagen inte riktigt blir som planerat…. Continue reading
-
Dos nr. 3. Där satt den!
… och pandemin fortsätter…. Continue reading
-
Gala. Hemmavid.
Varje år ordnas en stor gala som Maken och kolleger med fruar, män och andra äkta hälfter deltar i. För tre år sedan var vi med på vår första gala och det var verkligen roligt. Vi klädde oss festligt, såg… Continue reading
-
Junkyard anyone?
Från en säsong till en annan vid (sommar)stugan…. Continue reading
-
Ett digert program utfört
När min strand får vintergäster….. Continue reading



