Livet
-
Stickjuntan ute på vift. En helt vanlig tisdag
Jo men visst! En av våra stickjuntevänner råkar vara på besök i Tvillingstäderna och därför slog vi till med en träff! på en helt vanlig tisdagseftermiddag Denna stickande vän bor på östkusten, men har rötter och släkt här i Tvillingstäderna.… Continue reading
-
Socialt ute i solen
En mycket trevlig promenad i god väninnas sällskap. Continue reading
-
Gott nytt år!
Gott nytt år! Continue reading
-
Jullimpan….
… blev så god! För ett bröd som jag bakar en gång i året, måste jag säga att jag blev väldigt nöjd över kvällens och årets jullimpor! Man borde verkligen baka bröd oftare! Riktigt bröd alltså. Med rågmjöl och jäst.… Continue reading






