jobb
-
Wishful thinking….
Jag packade en middag åt Maken att ta med till jobbet. Han jobbade eftermiddag/kväll idag, en kortare dag från kl14-19.00 i och med att han har 24 timmars skifte imorgon, lördag. Bilden ovan föreställer alltså en liten flaska vitt vin… Continue reading
-
Höstrapport från skogarna i norra Wisconsin
Maken kom hem glad och nöjd efter sitt korta, men välbehövliga stugbesök idag på eftermiddagen. Det hade varit svalt och skönt, men uppehållsväder och Maken var mycket nöjd. Han är inte den som älskar sommar, sol och värme ändå, utan… Continue reading
-
Trevlig måndag med bl.a mera studier
Det blev en trevlig måndag trots att Zumban var annullerad pga att studion där vi dansar var stängd till följd av att golven skulle skulle putsas upp. (slipas och lackas kanske, inte riktigt säker på den saken faktiskt…) Så efter… Continue reading
-
En helt vanlig torsdag -status quo
Har ni någonsin uppskattat det samma, gamla vanliga? Ni vet då livet bara rullar på och det kan verka ganska entonigt, men bra ändå? Då inte mycket nytt händer, men allt är liksom likadant och det känns så där lagom… Continue reading
-
Sommar i september
Jodå, kära läsare, följare och smygtittare, visst kom sommaren tillbaka. Fotot ovan tog jag av termometern ute på verandan i skuggan vid 17 tiden då jag jobbade med middagen. Visst blev det varmt, ingen tvekan om den saken! Därtill sätts… Continue reading