äktenskap
-
På kurs med Kurt ( eller egentligen Richie och Gracie)
På matlagningskurs hemma i soffan. Continue reading
-
Olika världar en torsdagskväll
Medan Maken njuter av värmen och kaktusar, kämpar vi på med annat hemmavid…. Continue reading
-
Efter att vi återgått till vintertid/normaltid….
Nu har även vi här i Mellanvästern dragit klockorna tillbaka en timme…. Continue reading
-
Having a good time, wishing you were here….
Eftermiddagens utsikt. Mulet visserligen, men inte dystert och grått. Höga moln och ibland slank solen igenom. Åter milt för november. En skön, avkopplande helg går mot sitt slut och imorgon är vi tillbaka i Förorten så att Maken kan jobba… Continue reading
-
Blommor, blader och…garn!
En oväntad, glädjande gest… Continue reading
-
Happy birthday….
Åter ett år äldre…. Continue reading
-
Dos nr. 3. Där satt den!
… och pandemin fortsätter…. Continue reading
-
Gala. Hemmavid.
Varje år ordnas en stor gala som Maken och kolleger med fruar, män och andra äkta hälfter deltar i. För tre år sedan var vi med på vår första gala och det var verkligen roligt. Vi klädde oss festligt, såg… Continue reading






