husmorsliv

  • Som en skottspole….

    Trots det oerhört varma vädret har denna onsdag varit minst sagt produktiv och det känns skönt, om än en aningen svettigt. Vi kom upp till 32 grader på Celsius skalan med en luftfuktighet på 65%. Inte illa för att vara… Continue reading