språk
-
Länge och väl har jag tänkt och funderat…
… och kommit fram till att jag nog knappast kommer att sluta blogga. Bloggningen är helt klart bra för svenskan, som visserligen används dagligen, men ändå inte på samma nivå som om jag bodde hemma i Jakobstad, Finland, naturligtvis. Maken… Continue reading