glädje
-
Drömmen som gick i kras… Men ändå inte!
För nästan precis sex år sedan redan flyttade vi till vårt nya hem i vår nya förort. Vi hade bott nio år på vårt gamla ställe. Då vi fltttade in var det Maken, jag och Dottern. Dottern var just över… Continue reading
-
När regnet inte häller ner…
… Ja, då händer det saker! Före: Efter! ( Dock inte helt klart ännu. Om vädret fortsätter att uppföra sig, verkar det som att allt blir klart inkommande fredag…!) Continue reading
-
Prom- Hollywood nights
I lördags hölls då skolbalen, eller Prom som den kallas. Det var Dotterns första år att få vara med eftersom hon går tredje året i high School, eller gymnsiet. Prom ordnas för de elever som går tredje och fjärde året… Continue reading
-
En bild kan säga mer…
… Än tusen ord som ni ju vet. Ikväll får bilderna tala för sig själva… Det går framåt med rasande fart nu. Altanen/terrassen blev klar idag. Nu forslas det jord och skall sås ny gräsmatta, sättas till lite blommor här… Continue reading
-
De första bilderna…
Det är dammigt överallt på gården. Vi har fortfarande en jättehög av lera på gården och hundarna förstår inte riktigt varför de inte får gå ut på bakgården och springa. Det är ju deras gård! Och varför finns det så… Continue reading
-
Firat!
Så är hon då 17 år! Dottern! Född en het vårdag på 2000 och fyllde alltså hela 17 år i lördags när det var ruggigt, kallt och regnigt! Raka motsatsen till hennes första dag här på jorden! Fotot ovan visar… Continue reading
-
Festblåsan
Ett foto skickades via SMS till min mobil i lördags. Dottern var ute och shoppade med sin fammo och hon hade hittat drömklänningen. Hon har redan en drömklänning i sitt skåp, men nu ville hon ha den här! ( den… Continue reading