fest
-
Festligt värre…
…blev det denna lördag. Medan Maken jobbar dygnet, sprang jag på studentfester. Två stycken till antalet och emellan festerna blev det en snabb körrunda med Lillasyster. Lite shoppande hann vi också med under körrundan. Det har hällregnat sgs hela dagen,… Continue reading
-
Stugtrevligt på en lördag
Det blir ju inte så mycket spring för min del, men det kan vara riktigt trevligt ändå! Medan Maken, Sonen och Flickvännen jobbade med att få ut vattenskotern i sjön, höll stickningen och hundarna mig sällskap på eftermiddagen. Ute på… Continue reading
-
Långhelgen…
…den sista helgen i maj kan ju naturligtvis spenderas på endast ett sätt, eller hur…? Medan Maken jobbade packade jag det vi kunde tänkas behöva för helgen och när han anlände hem på seneftermiddagen packade han i sin tur frun… Continue reading
-
Up, up and awaaaaaay!
Här flyger Sonen och Kompisen iväg från Janesville och avslutad tävling tillbaka till universitetet i North Dakota. Maken skjutsade honom och Flickvännen till flygfältet från hotellet och stannade kvar medan de kollade att allt var OK med planen och sedan… Continue reading
-
Fyllda föräldrarhjärtan…
En mycket bra och rätt intensiv lördag har vi bakom oss. Den började i Wisconsins huvudstad Madison och träff med Dottern. Hon fick nytt jobb i november och ville visa oss företaget hon jobbar för. Hon jobbar som en ‘horticulture… Continue reading
-
The woman in me…
… heter boken som den amerikanska popartisten Britney Spears gav ut i höstas. Jag lånade den som ljudbok för flera månader sedan och tidigare i veckan levererades den till min lilla dator. Jag lyssnade på den i dagarna två och… Continue reading









