äktenskap
-
En fortsatt väldigt varm, men trevlig söndag
När vi satte oss i bilen för att köra till kyrkan på förmiddagen vid 10 tiden visade bilens termometer att det redan var +30 grader. Däremot var luftfukten inte lika hög som igår, så även om det var varmt, kunde… Continue reading
-
Jag fastnade på Ravelry…
… och nu närmar sig klockan midnatt. Ni som virkar och/eller stickar, händer det er också? En av de stickande väninnorna på skärmande ikväll hade hittat ett så fint mönster som jag blev nyfiken på. En lång, elegant halsduk i… Continue reading
-
Självaste Herr Häger….
… hälsade oss välkomna till stugan denna kväll. Dottern och Svärsonen var redan på plats och bjöd på underbart god mat! Pasta med stekta och panerade kycklingbröst i en mycket god sås. En sådan oerhörd lyx att komma hem till… Continue reading
-
Jungfrufärden…
… med nya bilen Sylvie, gick för mig denna måndag naturligtvis till garnaffären. Vart annars liksom? Eftersom jag visste precis på vilken hylla garnet som jag behövde fanns stegade jag direkt till den hyllan när jag kom in i affären.… Continue reading







