utbildning
-
Flytt!
Jaaa, go vänner… så blev det denna fredagskväll. Jag packade mina pinaler, mitt garn, mina stickor och drog… till andra sidan hallen och Dotterns tomma rum och flyttade in! Här blir det minsann mysigt att sitta nu när kvällarna börjar… Continue reading
-
En trevlig dag på stan
Förmiddagen var vacker, men kylig. Inte alls samma sommarväder vi haft så länge denna höst. Tur att vi alla hade packat med äkta höstkläder för att spendera dagen ute. Dottern hade sgs hela dagen planerad för oss och vi började… Continue reading
-
Höst
Hösttecken…. Continue reading
-
Påskhelgen inledd- med trevligt besök!
Det är långfredagskväll. Denna långfredag har inte alls varit ngn lång dag, utan rusat förbi. Främst för att Dottern har styrt kosan norrut och kommit hem till oss i Förorten över helgen! Härligt säger mamman! Att åter få ha hela… Continue reading
-
Morsan raggar!
Det är söndag kväll och vi är hemma i Förorten utanför Tvillingstäderna igen efter helgens snabbvisit till Madison i grannstaten Wisconsin. Vi anlände hemmavid runt 15 tiden och så var det bara att ta tag i de vanliga måndagssysslorna. Dock… Continue reading


