Sång och musik
-
Lite av varje torsdag….
Jag hann till affären och handlade lite innan det var dags för 6 månaders kollen i tandläkarstolen. Var sjätte månad är det dags. Röntgenbilder tas ungefär varannan gång och eftersom dessa bilder togs i september, behövde de inte tas denna… Continue reading
-
Måndagskväll och körkonsert
Det var Lillasysters första körkonsert i gymnasiet och det gick riktigt bra. Hennes kör syns på bilden ovan och Lillasyster befinner sig allra längst bak, tredje från höger. Bland alterna. Precis som hennes äldre syster gjorde under hennes tid i… Continue reading
-
Tankar en eftermiddag i solen….
Lillasyster fick nog hållas hemma denna måndag ändå- Rejält snuvig, täppt i näsan, huvudvärk och allmänt hängig. Ingen feber dock och ett numera så vanligt test vid förkylning visade helt klart negativt. Hon borde ju mig veterligen, ännu vara immunare… Continue reading
-
Fyratusen kilometer senare….
… kom vi åter hem till Förorten efter att ha varit på en alldeles otroligt fin harpkonsert på fredagsförmiddagen. Tre olika konserter faktiskt. En för de yngsta barnen- nybörjarna. En för de lite äldre och längre hunna barnen och så… Continue reading