släktingar
-
Ylle-alpacka sockor i +30…
Jo, men visst går det med! Denna blev klar igår kväll och för en liten stund sedan började jag med socka nr 2. Eftersom det normalt uppskattas att få två sockor när man får en dylik present…. Däremot satt jag… Continue reading
-
Svettigt, men lyckat besök….
.. blev det verkligen för Lillasyster idag. Vi började vid The School of Nursing med en presentation på 40 minuter och sedan en rundvandring på 20 minuter. En av de studerande som har ett år kvar innan han blir utexaminerad… Continue reading
-
En fortsatt väldigt varm, men trevlig söndag
När vi satte oss i bilen för att köra till kyrkan på förmiddagen vid 10 tiden visade bilens termometer att det redan var +30 grader. Däremot var luftfukten inte lika hög som igår, så även om det var varmt, kunde… Continue reading
-
Resklar
Skall man ut och resa bör man vara fin. Även om man är hund och skall hälsa på Lill Matte i några dagar tillsammans med familjen. Inlindad i en handduk efter duschen var hon mindre glad ikväll. Såg ut som… Continue reading
-
91!
Hipp , hipp hurra säger vi åt Svärmor idag som fyller hela 91 år! Vi bjöd på grillad kyckling, en favoriträtt sedan länge och till efterrätt blev det inte ngn tårta utan en French Silk Pie, med choklad och vispad… Continue reading







